Moschino MOS034/S 086/IR napszemüveg
Elérhetőség: | Szállítás: 8-14 munkanap |
Szállítási díj: | Ingyenes |
Garantáltan eredeti Moschino MOS034/S 086/IR napszemüveg 1 év Moschino garanciával, 100%-os UV-védelemmel (UVA, UVB és UVC), ajándék Moschino tokkal. Eredeti Moschino csomagolásban szállítva. Ingyenes szállítás Magyarország területén. |
Leírás és Paraméterek
![]() ![]() ![]() |
|
Márka | Moschino |
Termék neve | Moschino MOS034/S 086/IR napszemüveg |
Gyártói kód | Moschino MOS034/S 086/IR |
Nem | Női |
Keretszín | Dark Havana |
Keret anyaga | Műanyag |
Kerettípus | Teljes keret |
Lencse színe | Grey |
Lencse anyaga | Műanyag |
Lencse formája | Macskaszem |
UV 400 | Igen |
Polarizált | Nem |
Tükörlencse | Nem |
Átmenetes lencse | Nem |
Garancia | 1 év Moschino garancia |
Csomagolás | eredeti Moschino csomagolás |
Tok | Keménytok |
Törlőkendő | Igen |
![]() ![]() ![]() |
MOSCHINO NAPSZEMÜVEG
MOSCHINO MOS034/S NAPSZEMÜVEG
Moschino
A divatipar egyik legharsányabb, legőrültebb márkája épp abból az országból származik, ahonnan a kifinomult stílus, amire fittyet hány: Olaszországból. A Moschino mindig is ismert volt a rebellis, társadalom- és divatkritikus kollekcióiról.
Franco Moschino
Franco Moschino 1950-ben született egy Milánó-közeli olasz kisvárosban, Abbiategrassóban. A művészetek iránti szenvedélye már fiatalon megmutatkozott: a gimnázium után a milánói Accademia di Belle Arti iskolában tanult tovább, hogy egy nap festő lehessen. Az iskola mellett illusztrátorként dolgozott magazinoknak és divatházaknak, hogy finanszírozni tudja a tanulmányait. 1971-ben Gianni Versace is felfigyelt a tehetségére, így felkérte a fiút, hogy dolgozzon a kampányain. Az együttműködés további 6 évig tartott, majd Franco 1977 és 1982 között egy olasz márkának, a Cadette-nek dolgozott tervezőként.
1983-ban Franco maga mögött hagyta a divatházat, és saját céget alapított Moonshadow néven – majd ugyanebben az évben elindította saját márkáját, a Moschinót. Az első bemutatója átütő sikerű volt: a közönség és a sajtó is áradozott a színes, játékos és őrült darabokról.
Azt, hogy a márka mennyire meghaladta a saját korát, jól mutatja, hogy a 20-30 éves darabokat egy mai szettbe is be lehet építeni – épp ezért virágzik a vintage Moschino darabok piaca.
A Franco Moschino által 1983-ban alapított olasz divatház nagy büszkesége az innovatív design, amely gyakran lerombolja a divatvilág addigi határait. A kiegészítőkre nagy hangsúlyt fektető Moschino fő márkaüzenete az, hogy az embereknek azt kellene viselnie, amit szeretnek, nem pedig azt, ami elvárt tőlük. Ez a teljes szabadságra való törekvés rendszeresen visszaköszön az egyedi formatervezésben azóta, hogy a márka elindult.